ورود و عضویت
4

مبلغ کل: 87,000تومان

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

صفحات زامبی

سئو beygi 11 خرداد 1399

صفحات زامبی آنها می آیند مغز شما را بخورند! خوب ، شاید مغز شما به اندازه محصولات ذهن شما و تلاش سخت شما نباشد. آنها به عنوان “صفحات زامبی” خوانده می شوند و می توانند تکه ای از ترافیک وب سایت شما را بدون اینکه حتی متوجه شوید ، تقلید کنند. داشتن صفحات زامبی بیش از حد زیاد در مورد این موضوع همچنین می تواند دلیل بزرگی برای رتبه بندی در موتورهای جستجو نباشد.

صفحات زامبی روح و ارزشی برای بازدید کنندگان ندارد. آنها به دلیل تمایل بی فکر برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص وجود دارند. ممکن است دیگران بعنوان یک صفحه حفره یا سوراخ محل خدمت کنند ، کسی که فکر می کند ضروری است اما واقعاً بدون هدف در پیمایش است. در هر دو حالت ، این نوع صفحات به معیارهای عملکرد شما آسیب می رسانند. از آنجا که اطلاعاتی را که افراد هنگام جستجو به دنبال آن هستند ، ندارند ، همچنین توسط موتورهای جستجو نادیده گرفته می شوند.

تنها راه برای مدیریت صفحات زامبی ، قرنطینه کردن آنها است. پس از شناسایی صفحات “آلوده” که به عملکرد شما آسیب می رساند ، می توانید اقدامات لازم را برای بازگرداندن آنها انجام دهید. یا اگر صفحه ای است که دیگر نیازی به وجود ندارد ، می توانید آن را از بدبختی خود خارج کنید.

بنابراین ، آیا شما آماده برای شروع شکار زامبی هستید؟ خوب ، به عنوان یک شرکت نوشتن مطالب وب با تجربه در آتلانتا ، ما احساس می کنیم که می گویم ما آدم های کشتار زامبی متخصص هستیم. در ادامه بخوانید که دقیقاً صفحات زامبی چیست ، و همچنین 3 گام آسان که می توانید برای از بین بردن آن زامبی های مزاحم یک بار و برای همیشه با استفاده از هرس محتویات هوشمند انجام دهید.

صفحات زامبی

آنچه در صفحه SEO “صفحات ZOMBIE” وجود دارد؟
تفسیر “صفحات زامبی” متفاوت است ، اما تقریباً همه تعاریف از آنها به عنوان صفحاتی با محتوای قدیمی و عملکرد راکد یاد می کنند. با گذشت زمان ، عملکرد آنها بسیار خراب می شود که به عنوان “صفحه های مرده” به پایان می رسند ، بدین معنی که به ندرت توسط کسی مشاهده می شود.

از آنجا که موتورهای جستجوگر از معیارهای عملکردی مانند حجم ترافیک یا صفحاتی که در هر بازدید به عنوان سیگنال رتبه بندی مشاهده می شوند ، استفاده می کنند ، ممکن است یک صفحه مرده به صفحه پنجم گوگل برگردد … یا به صورت کلی ایندکس شود.

اما آنچه صفحه “زامبی” را از یک صفحه “مرده” جدا می کند این است که دقیقاً مانند فیلم های این صفحه ها مردگان زنده هستند. ببینید ، یک صفحه مرده معمولی در گوشه ای دور از سایت شما وجود دارد. این می تواند یک وبلاگ از شش سال پیش باشد که هیچ کس به یاد نمی آورد و یا کالایی مبهم را که هیچ کس خریداری نمی کند ، به یاد می آورد. بله ، مرده است ، اما دقیقاً توجه آن را نمی کند که مکان را خیره کند.

اما زندگی در صفحات مرده توجه خاصی را جلب می کند. آنها می توانند یک نسخه قدیمی از یک صفحه اصلی ناوبری باشند که هیچ ارزشی ندارند. یا ، آنها می توانند صفحات قدیمی باشند که صاحبان وب سایت سعی می کنند با به روزرسانی های گاه به گاه پشتیبانی از زندگی را ادامه دهند.

بنابراین صفحات زامبی برای سئو خطرناک است زیرا آنها فرصت های از دست رفته را نشان می دهند. اگر یک صفحه اصلی ناوبری ارزش دیدن ندارد ، افراد برای مشاهده اطلاعات خاص تر ، زحمت نمی کشند تا به عمق بیشتری در سایت بپردازند. ساختار ضعیف یک صفحه یا عملکرد ضعیف در نتیجه باعث رنج دیگران می شود.

صفحاتی که وقت و تلاش شما را صرفاً برای بدست آوردن نتایج بد می کنند نیز می توانند مانند یک انگل ارواح عمل کنند. شما انرژی خود را به آنها می دهید و در عوض هیچ چیزی پیشنهاد نمی دهند.

در هر صورت ، صفحات زامبی صفحات مرده ای هستند که فقط از مرگ امتناع می ورزند. آنها سیگنال های عملکرد صفحات دیگر را هدر می دهند ، انرژی خود را تخلیه می کنند و وقتی می خواهید آنها را حفظ کنید منابع شخصی شما را از بین می برد.

بنابراین ، چگونه می توانید از زامبی خلاص شوید؟ به وینچستر بروید ، یک رنگ دلپذیر سرد دارید و منتظر هستید تا همه اینها فوران کند؟ جواب منفی! شما مشخص می کنید که کدام صفحات زامبی هستند و تصمیم می گیرید که مطابق آن چه باید انجام دهید.

صفحات زامبی

در اینجا چگونگی خلاص شدن از شر مشکل زامبی خود را در سه مرحله قبل از اینکه آنها بتوانند بقیه سایت خود را به دست گیرند.

مرحله 1: علائم شناسایی آلودگی
تفاوت عملکرد بین صفحات سالم و صفحات مرده / Undead به راحتی قابل مشاهده است. به معیارهای زیر نگاهی بیندازید:

تعداد بازدیدها (بازدیدهای صفحه)

نمای صفحه منحصر به فرد

میانگین زمان در صفحه

نرخ گزاف گویی

میزان خروج

صفحات در هر جلسه (صفحات / جلسه)

بازدیدهای صفحه می توانند به سرعت نوازندگان ضعیف را از بقیه بسته ها جدا کنند ، اما به نظر آنها ذاتاً ارزشمند فکر نکنید. شما می خواهید بازدیدکننده داشته باشید از کاربرانی که به اطراف خود می چسبند و سریع از صفحه گزاف گویی نمی کنند. تعداد بازدیدهای زیاد در هر جلسه را هدف بگیرید. به کیفیت بیش از کمیت فکر کنید.

مرحله 2: قرار دادن اجساد خود را برای از بین بردن
معیارهای عملکردی به شما اطلاع می دهد که کدام صفحات سایت شما را به پایین می کشند ، که به شما امکان می دهد استراتژی کلی وب سایت خود را دوباره مرور کنید و در نظر بگیرید که آیا صفحات خاصی خوب و واقعاً مرده هستند. ممکن است آنها دیگر یک عملکرد را انجام ندهند ، یا ممکن است همیشه صفحه ای باشند که باعث جلب توجه آنها نشده اند. اگر چنین است: RIP.

با حذف پرونده های HTML و حذف لیست آنها در نقشه سایت ، می توانید این صفحات مرده را به طور موثری برای استراحت قرار دهید. تمام تلاش خود را بکنید تا در مورد صفحات دیگری که به این صفحات پیوند دارند تحقیق کنید و پیوند را حذف کنید یا آن را به URL مناسب تری تغییر دهید.

حتی هنوز هم ممکن است پیوندهایی به صفحه مرده وجود داشته باشد که ممکن است درباره آن اطلاعاتی نداشته باشید. برای برطرف کردن این مشکل ، می توانید به یک مرورگر دستور دهید تا آنچه را که به عنوان یک خطای 410 شناخته می شود بازیابی کند: “صفحه دیگر وجود ندارد” این خطا با یک خطای 404 “not found” متفاوت است زیرا یک 410 نشان می دهد که صفحه وجود داشته است اما حذف شده است.

یا ، می توانید تصمیم بگیرید که جهت هدایت مجدد 301 به یک منطقه مهمتر سایت راهنمایی کنید. اگر صفحه زامبی دارای پیوندهایی با ارزش است که نمی خواهید آنها را از دست بدهید ، 301 تغییر مسیر را به ویژه کمک می کند.

مرحله 3: صفحات زومبی خود را امتحان کنید
خوب شما با بقایای خشک شده صفحات مرده خود سر و کار دارید ، اما در مورد ارواح چطور؟

تصمیم گیری در مورد نحوه اداره زامبی های شخصی شما بستگی دارد. تو می توانی:

با استفاده از مطالب با کیفیت و بهترین روشها ، صفحه را مجدداً مرتب کنید. این استراتژی به خوبی برای صفحاتی که دارای هدف مهمی در ناوبری هستند ، اما ارزش آنها را ارائه نمی دهد ، کار می کند.

با گرفتن تکه هایی از محتوای آن و قرار دادن آن در صفحات سطح بالاتر یا پایین تر ، صفحه را به عنوان یک عضو دهنده تبدیل کنید. این استراتژی برای صفحاتی کار می کند که دارای برخی از مطالب خوب یا هدف جزئی هستند اما لیاقت URL خاص خود را ندارند.

با افزودن مطالب با کیفیت تر و بررسی مجدد تمام عناصر فنی SEO خود ، صفحه جدیدی به صفحه بیاورید. همچنین می توانید با نشان دادن پیوندهای داخلی بیشتر به آن از مسیر پیمایش بالاتر ، دادن لینکهای خروجی به آن یا کسب لینکهای برگشتی از وب سایتهای دیگر ، سعی کنید عملکرد صفحه را ارتقا دهید.

صفحه را به فراموشی ، که در آن متعلق به یا با استفاده از یک تغییر مسیر 410 یا 301 است ، ارسال کنید. بعضی اوقات ، علی رغم تلاشهای ما ، هیچ صفحه ای نجات نمی یابد. باید با بازنگری در مسیر پیمایش و اطلاعات فلفل زنی که یک بار در همه مناطق دیگر سایت ارائه کرده است ، صفحه گمشده را به نوعی حساب کنید.

تعیین اینکه کدام یک از این استراتژی ها برای استفاده بستگی به استراتژی کلی محتوای وب سایت شما دارد. اگر در شناسایی بهترین روش عملی یا نحوه انجام صفحات زامبی خود مشکل دارید ، همیشه می توانید به یک شرکت متخصص در زمینه نوشتن مطالب وب در آتلانتا مراجعه کنید تا نیازهای هرس محتوای شما را برطرف کند.

نکته اصلی برای پرداختن به همه گیر زامبی قطع عفونت قبل از شیوع آن است. مراقب باشید پشیمانی “غرق شدن در هزینه های غرق شده” را که ممکن است احساس کردید با صفحاتی که دل نمی خواهید بکشید ، برخورد کنید. انتخاب شما باید همیشه به آینده نگاه کند – بهترین تصمیم برای پیشبرد سایت شما چیست؟

و اگر نمی توانید خود را برای خلاص شدن از زامبی های خود و یا حتی مشخص کردن جایی که در آنها کمین می کنند ، بیابید ، بدانید که ما در شرکت آی تی کاران برای شما اینجا هستیم. ما می خواهیم وب سایت شما به عنوان یک واحد جامع و جامع عمل کند که به شما کمک می کند هم رتبه بندی موتورهای جستجو را داشته باشید و هم عملکرد عالی در صفحه.

beygi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

محتوای سئو شده

beygi 20 خرداد 1399
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی ما اینجا هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند
👋سلام ، چطور می توانم کمک کنم؟