ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس امروزه در بین تمامی کسب و کارهای سنتی که می خواهند با پیشرفت تکنولوژی های مورد استفاده مردم، وارد دنیای بی نهایت دیجیتال مارکتینگ شوند بسیار کاربردی و البته پرطرفدار می باشد.
به زبان ساده تر امروز یک سوپر مارکت علاوه بر آنکه بصورت فیزیکی در حال کسب درآمد خود از همان محله و یا شهر خود می باشد،توانسته است به لطف داشتن یک سایت با وردپرس، در دنیای اینترنت نیز حضوری فعال و البته پرسود داشته باشد. کسب و کارهایی همانند یک خیاط، یک پارچه فروش، طلا فروش، کتابخانه و لوازم تحریر، خدمات تعمیر وسایل منزل، بوتیک شال و روسری، بوتیک تیشرت های دخترانه ، محصولات ارگانیک همچون عسل و چای گیاهی و غیره نیز هر کدام می بایست صاحب یک وبسایت مناسب و ایده آل با اصول استاندارد باشد. اگر شما هم به دنبال طراحی سایت در کوتاه ترین زمان ممکن هستید، از همین جا با ما ارتباط مستقیمی بگیرید تا مراحل کار را با هماهنگی خودتان پیش ببریم.

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس در سال 2003 ایجاد و از سال 2005 توسط شرکت آمریکایی Automatic منتشر شده است ، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت می باشد که منبع آن باز است، منبع باز به این معنا می باشد که شما می توانید سایت خود را براساس خواسته ها و سلیقه ی خودتان طراحی کنید، که البته این نیاز به مهارت و تجربه دارد و حتما می بایست توسط یک فرد حرفه ای در طراحی سایت با وردپرس انجام دهد.

وردپرس CMS (کلمه CMS به معنای سیستم مدیریت محتوا می باشد) منتخب وبلاگ نویسان است، که بخاطر مضامین هماهنگ و جنبه بسیار کاربردی آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است و برای نوشتن و قالب بندی مقالات مناسب است. وردپرس اغلب برای ایجاد یک سایت ویترین یا وبلاگ بررسی می شود، که وردپرس برخلاف رقیبان خود، جامعه بسیار فعالی دارد و به راحتی افزونه هایی برای تغییر کاربرد آن پیدا خواهید کرد.

درواقع سیستم طراحی سایت با وردپرس می تواند به راحتی شکل ظاهری خود را تطبیق دهد و به سایت ویترین تجارت شما تبدیل شود. حتی می توان وردپرس را در تجارت الکترونیکی با پلاگین اصلاح کرد و امکان استقرار سریع شبکه های سایت با چند سایت وردپرس را فراهم می کند.

یک سایت وردپرس سفارشی بدون دردسر ایجاد کنید

بسیاری از توسعه دهندگان وب در ایجاد، پیکربندی و شخصی سازی سایت های وردپرس تخصص دارند. برای صرفه جویی در وقت و ایجاد طراحی سایت با وردپرس که متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد، بدون زحمت و اتیلف وقت بیهوده، ایجاد آن را به یک متخصص طراح سایت با وردپرس واگذار کنید. پروژه طراحی سایت با وردپرس خود را در این صفحه #فرم درخواست طراحی سایت با وردپرس# ثبت کنید و در کوتاهترین زمان ممکن مشاوره رایگان شما با طراحان سایت برقرار خواهد شد و هزینه های شما نیز مشخص می شوند.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

1. استفاده آسان و راحت

آسان بودن در استفاده از وردپرس هم برای کاربر که وارد ساید می شود است و هم در راه اندازی و استفاده مدیر سایت که همان صاحب کسب و کار است می باشد.
به عبارتی وردپرس با راه های بسیاری کع در شخصی سازی دارد می تواند بر حسب نیاز و سلیقه ی شما طراحی و پیاده سازی شود . همچنین در بارگذاری و ویرایش محتواهای سایت به راحتی با یک آموزش ده دقیقه ای هر فرد بدون تجربه ای متواند مسلط به بارگذاری و استفاده از سایت شود. که این مورد برای تمامی افرادی که می گویند اصلا از کامپیوتر و سایت اطلاعاتی ندارند و نمی توانند با سایت کار کنند و وردپرس به راحتی آب خوردن برایشان می باشد. وردپرس یک فرمول بسیار ساده می باشد که با تکرار مسلط می شوید. یکی از مهم ترین دلایل طراحی سایت با وردپرس همین مورد می باشد

2. بروزرسانی مداوم و پایداری

آپدیت شدن و به روز رسانی وردپرس بصورت دوره ای و مداوم از اصلی ترین ویژگی های آن می باشد که مطابق با به روز شدن تکنولوژی نیز هماهنگ و همراه است. به روز رسانی موجب می شود که نیاز کاربران با تغییرات سراسری یکسان باشد و همینطور این به روز رسانی ها کاملا رایگان می باشد و نیاز به پرداخت هزینه های اضافه تری نمی شود.

3. قالب های وردپرس ارزان می باشند

بصورت کل هزینه هایی که بابت طراحی سایت با وردپرس پرداخت می کنید در برابر هزینه های طراحی سایت بصورت کد نویسی و اختصاصی بسیار کم و حتی می توان گفت که ناچیز می باشد . هزینه ای هم که دریافت می شود بابت تنظیمات قالب وردپرس می باشد.

4. سرعت بالا

سایت های وردپرسی عموما سرعت بسیا بهتری نسبت به سایر وبسایت ها دارند و این خصوصیت نیز از مواردی می باشد که اکثرا ترجیح می دهند سایت وردپرسی را برای کسب و کار خود داشته باشند چرا که مشتری و کاربری که بر روی سایت وردپرسی می رود به سرعت محتوا و یا محصول برایش باز می شود دیگر نیاز به صرف دقیقه های طولانی برای لود شدن ندارد و همین موجب جذب مشتری و کاربر بیشتر و درنهایت منجر به فروش و درآمد بیشتر می شود.

5. بهینه بودن

طراحی سایت با وردپرس همان سایتی می باشد که از بیس و پایه سئو می باشد و گوگل به سرعت و راحتی سایت های وردپرسی را شناسایی و امتیاز مثبت می دهد. این یعنی شما ده به هیچ جلو هستید، پس زودتر برای طراحی سایت خود با وردپرس اقدام کنید چون هرچه زودتر اقدام به عمل کنید زودتر نتیجه مثبت دریافت می کنید.

نمونه سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند

سایت های معروف ایرانی که با وردپرس طراحی و ساخته شده اند بسیار هستند و شما می توانید ببینید که این کسب و کارها در رشد تجارتشان با یک سایت وردپرسی چقدر موفق بوده اند و رونق زیادی از طریق سایت وردپرسی خود توانسته اند بدست بیاورند.
10 مورد از سایت های وردپرسی ایرانی معروف
1. دیجیاتو
2. مدیر سبز
3. یاس دانلود
4. ژاکت
5. شاتل
6. میهن دانلود
7. ایران استخدام
8. دکتر سلام
9. چطور
10. گجت نیوز

شما به راحتی می توانید از طریق نصب یک افزونه بر روی مرورگر خود البته به شرطی که مرورگرتان، موزیلا یا گوگل کروم باشد می توانید به راحتی سیستم مدیریت محتوای سایت ها را ببینید.
اسم این افزونه کاربردی که بسیار معروف نیز می باشد wappalyzer
است ، و می توانید این افزونه را بر روی مرورگر کروم یا فایر فاکس خود نصب کنید.
سک راه دیگر برای آنکه نوع سیستم مدیریت محتوای سایتی را بفهمید، استفاده از یک سایت با نام www.wpthemedetector.com است، که به راحتی وقتی وارد این سایت شدید، می توانید آدرس سایتی را که می خواهید بدانید با چه سیستمی طراحی شده است را در این سایت وارد کنید و اطلاعات را دریافت نمایید.

چرا وردپرس نمونه مناسبی برای ساخت و ایجاد سایت شما می باشد؟

بر اساس آخرین آمار در زمان نوشتن این مقاله، وردپرس 35.4٪ از سایتهای سراسر جهان را تأمین می کند. همچنین تسلط وردپرس بر بازارهای هدف بسیار بیشتر می باشد. همانطور که پیشتر اشاره ای به رقبای وردپرس شد، طراحی سایت با وردپرس با داشتن 62.1 درصد از سهم بازار، رقبای خود را به پایین رده سقوط می دهد. این یعنی وردپرس همچنان در خط اول طراحی ها و ساخت سایت های پرقدرت قرار دارد.

نتیجه :

طراحی سایت با وردپرس در حوزه ای برای هر تجارتی پاسخگو بوده است و در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کوید 19 در سراسر جهان به جهت شرایط پیش آمده، سریعترین و امن ترین راه ممکن ورود به دنیای فروشگاه های اینترنتی شده است. این مسئله طراحی و ساخت وبسایت با وردپرس تنها برای ایران نمی باشد بلکه در سرتاسر دنیا از این مورد استقبال می کنند و البته استفاده می کنند.

وب سایت ایده آل شما فقط با یک کلیک و یک انتخاب هوشمندانه فاصله دارد. گروه آی تی کاران هر آنچه برای ساخت وب سایت خود نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. میزبانی ، دامنه شخصی خود، تیم پشتیبانی و موارد دیگر.
وب سایت خود را بسازید و نام دامنه خود را شخصی سازی کنید.ما به شما در بازاریابی محتوا که همان تولید محتوا براساس اصول سئو می باشد همراهی و مشاوره خواهیم داد و کمک تان می کنیم در حوزه خودتان براساس کلمات کلیدی هدفتان یا به زبان ساده تر ما به شما کمک می کنیم که همان نقطه از بازار تجاری تان را که مد نظر گرفته اید را بدست بیاورید.
لازمه طراحی سایت با وردپرس که بتوانید جایگاه ویژه ای را از طرف گوگل و موتورهای جستجو دریافت کنید آن است که اگر دانش انجام درست و صحیح اینکار را ندارید، از شما خواهش میکنیم فرصت های خودتان را نسوزانید و از یک فرد متخصص در این حوزه کمک و راهنمایی بگیرید .
اگر طراحی سایت خود را به مجموعه آی تی کاران بسپارید در طول همکاری متوجه خواهید شد که آغاز موفقیت تان را کلید زده اید و برنامه ی موفقیت آمیز 20 ساله ای را برای خود و رشد کسب و کارتان رقم زده اید.

قیمت سایت وردپرس

هزینه های طراحی سایت با وردپرس بر اساس ویژگی هایی که یک سایت می بایست داشته باشد متفاوت می باشد، درواقع این امکانات سایت هستند که هزینه و قیمت طراحی سایت را متفاوت می کند. انتخاب وردپرس اطمینان از داشتن سایتی با عملکرد بالا ، پاسخگو و پویا است. با این حال ، سوال در مورد هزینه یک سایت حرفه ای وردپرس بسیار مطرح می شود.
این سوال کاملاً مشروع و بدیهی است زیرا شما می خواهید برای کار خود سرمایه گذاری هوشمندانه انجام دهید، بنابراین لازم است که به تمام نکات پروژه خود فکر کنید تا اشتباه نکنید .
در این قسمت ما به صورت مختصر در سه نوع رنج قیمتی سه بسته طراحی سایت را برای شما از قبل آماده کرده ایم، که سفارش طراحی سایت با وردپرس شما می تواند یکی از این سه مورد باشد و یا خارج از این سه مورد باشد.
درواقع اگر خواسته شما در طراحی و ساخت سایت تجاری شما در یکی از این موارد نبود، می توانید با آی تی کاران ارتباط بگیرید و درخواست خود را مبنی بر طراحی سایت ارائه دهید. ممکن است هزینه طراحی سایت شما از بسته ی اول کمتر و یا حتی از بسته سوم بیشتر باشد

سفارش طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت شرکتی

تومان 4,000,000
  • هاست و دامنه .ir رایگان
  • 6 ماه پشتیبانی فنی
  • آموزش
  • فرم ساز
  • گالری

طراحی سایت فروشگاهی

تومان 8,000,000
  • هاست و دامنه .ir رایگان
  • 6 ماه پشتیبانی فنی
  • آموزش
  • قابلیت تخفیف و فروش ویژه
  • درگاه بانکی
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی ما اینجا هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند
👋سلام ، چطور می توانم کمک کنم؟
preloader