ورود و عضویت
4

مبلغ کل: 240,000تومان

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

چرا باید سایت داشته باشیم ؟

طراحی وب سایت, مقالات آموزشی beygi 04 اردیبهشت 1400

امروزه بیش از هر زمان دیگری داشتن وب سایت ضروری است و همین ضرورت خود جوابی قاطع در برابر چرا باید سایت داشته باشیم ، است. چه فقط ارتباط افراد با شما باشد و چه افزایش مشتری شما ، یك صفحه وب بهترین ابزار برای دستیابی به اهداف شما است. برخلاف سایر رسانه ها ، وب از هر کجای دنیا ، در هر زمان و همه جا قابل دسترسی است.

در واقع ، یک وب سایت توسعه یافته بهترین نمایندگی فروش است که تجارت شما می تواند داشته باشد پس در همنیجا میشود به این رسید که چرا باید سایت داشته باشیم ؟. علاوه بر در دسترس بودن ، یک وب سایت می تواند تمام اطلاعات لازم در مورد تجارت ، خدمات یا محصولات آن را ارائه دهد. همچنین باید در نظر گرفته شود که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای تمایل دارند قبل از خرید ، تمام اطلاعات مربوط به یک تجارت را تأیید کنند.

طبق تحقیقی که توسط Email-Brokers انجام شد ، 81 درصد شرکت هایی که در سال 2013 در فرانسه ورشکسته شدند ، وب سایتی نداشتند و در شبکه های اجتماعی حضور نداشتند. عمیقاً به آن بیندیشیدکه چرا باید سایت داشته باشیم ؟!

علت اینکه چرا باید سایت داشته باشیم ؟

دلایل داشتن وب سایت و چرا باید سایت داشته باشیم  پاسخ این چرایی خواهد بود که در ادامه بصورت مفصل و اختصاصی به مطرح کردن موارد ضروری و اساسی خواهیم پرداخت. اهمیت داشتن یک وب سایت برای بحث بازاریابی به تمام بخش های استراتژی بازاریابی وب شما گسترش می یابد. به عنوان ستون فقرات حضور آنلاین شما ، هر نوع ارتباطی ، محتوایی یا تبلیغاتی که به صورت آنلاین قرار می دهید ، مصرف کننده را به وب سایت شما بازمی گرداند. به همین ترتیب ، مهم است که وب سایت شما به مشتریان ایده روشنی از نام تجاری شما و انواع محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید ، ارائه دهد.
این روزها اگر وب سایتی برای حوزه کاری خودتان داشته باشید، برای تان این امکان را فراهم می کند که در زمینه تبلیغات اقدامی عظیم در کمپین های خودتان برای معرفی خود بصورت شبانه روزی و 24 ساعته داشته باشید. هنگامی که وب سایت اختصاصی برای خودتان داشته باشید می توانید هر نوع محتوایی را بر اساس نیاز و سلیقه ی خود با استراتژی استاندارد در وبسایت تان داشته باشد.این یک ویژگی ویژه در مورد وب سایت ها می باشد که هم بازدهی را برای سرمایه شما به همراه خواهد داشت و هم ارتباطات موثری را ارائه می دهد.

چرا باید سایت داشته باشیم

اهمیت یک وب سایت برای موفقیت در کسب و کار شما

اکثر مصرف کنندگان به صورت آنلاین اطلاعاتی را جستجو می کنند که به آنها کمک می کند تا تصمیمات بهتری در خرید بگیرند. در واقع ، طبق بنیاد تجارت الکترونیک ، 88٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید آنلاین یا فروشگاهی ، در مورد اطلاعات محصول تحقیق خواهند کرد. این روند در رفتار خرید اهمیت یک وب سایت را برای مشاغل امروز تأکید می کند.
اگر می خواهید تجارت شما در بین هزاران بازار تجاری در حوزه کاری خودموفقیت آمیز باشد ، نیاز دارید تا یک وب سایت حرفه ای با بخش مدیریتی آسان داشته باشید. درواقع چرا باید سایت داشته باشیم ، علم به اینکه وب سایت شما ویترین فروشگاه مجازی کسب و کار شما است که از تمام تلاش های شما در زمینه بازاریابی وب پشتیبانی می کند، اهمیت ویژه ای دارد. در زیر ، اهمیت یک وب سایت را برای موفقیت در کسب و کار شما و آنچه برای شروع کار با یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کار خود باید بدانید ، بیان خواهیم کرد.

چرا باید سایت داشته باشیم

دلایل داشتن وب سایت

در ادامه دلایلی که داشتن یک وب سایت وردپرسی را برای شما ایجاد می کند آورده شده است و هر کدام از دلایل گوشه ای از پاسخ به سوال چرا باید سایت داشته باشیم ، است.

1. وب سایت شما یک سرمایه گذاری است ، نه هزینه

در کوتاه مدت و میان مدت ، می توانید مزایای یک وب سایت را مشاهده کنید. هزینه های چاپ شما کاهش می یابد ، ارائه خدمات شما و مجموعه کار تان به مشتری شما بهبود می یابد ، فروش شما افزایش می یابد ، کسب و کار شما به شهرت بیشتری می رسد و … وب دنیای بدون مرز است که در هر زمان قابل دسترسی است. وب سایت شما برخلاف فروشگاه شما هرگز بسته نخواهد شد و این مهم ترین دلیل اینست که بدانیم چرا باید سایت داشته باشیم . صفحه وب شما می تواند به تنهایی بفروشد و به سوالات پاسخ دهد.

2. ویترینی که همیشه در دسترس است و از همه جا قابل دسترسی است

نکته جالب در مورد وب این است که در هر زمان و هر مکان قابل دسترسی است. بنابراین مشتریان شما می توانند در هر زمان از شبانه روز با وب سایت شما مشورت کرده و اطلاعاتی در مورد محصول یا خدماتی که مورد علاقه آنها است پیدا کنند. با همین رمز ، کاربر می تواند بدون ایجاد مزاحمت برای یکی از کارمندان شما که می تواند در این مدت به کار خود ادامه دهد ، می تواند وارد وبسایت شما جهت پاسخگویی به سوالات خود شود.

3. سهولت بروزرسانی و توزیع

یک مزیت بزرگ وب نسبت به رسانه چاپی این است که به روزرسانی آسان و ارزان است.این می تواند ساده ترین و کوتاه ترین پاسخی باشد که در قبال پرسش چرا باید سایت داشته باشیم ، وارد می شود. اگر مجموعه کاری تان دارای یک تیم دیجیتال مارکتینگ است، می توانید این کار را به نیروهای مجموعه خود واگذار کنید . در غیر این صورت ، گروه آی تی کاران می تواند از طراحی وب سایت با وردپرس شما تا نگهداری و پشتیبانی آنلاین وب سایت شما مراقبت کند. بنابراین نیازی نیست که مقادیر زیادی کاغذ را چاپ مجدد کرده و آن را به مشتریان خود توزیع مجدد کنید.

4. یک منبع اطلاعاتی نامحدود

یک وب سایت محدودیت فیزیکی ندارد. بنابراین می توانید تمام اسناد (متن ها ، تصاویر ، PDF ، فیلم ها و …) مورد نظر خود را قرار دهید. پس از آن یک صفحه وب می تواند به منبع بسیار مهمی از اطلاعات در مورد هر آنچه مربوط به محصولات و خدمات شما برای مشتریان شما است ، تبدیل شود. در صورت تمایل ، حتی می توانید با چند کلیک یک فروشگاه مجازی را در وب سایت خود ادغام کنید و به شما امکان خرید مستقیم آنلاین ، بدون نیاز به مراجعه حضوری را بدهید. یکی از مهم ترین دلیل هایی که چرا باید سایت داشته باشیم داشتن یک منبع اطلاعاتی نامحدود است.

5- مشتری همیشه در حال رشد

اگر می خواهید مشتریان بیشتری داشته باشید و همیشه به تعداد انها اضافه شود، داشتن یک وب سایت است که باز این خود می تواند از دلایلی باشد که پس از علم به اهمیت وب سایت در پاسخ به سوال چرا باید سایت داشته باشیم ، خواهید داد.

از زمانی که موتورهای جستجوی قدرتمندی همچون گوگل بوجود آمدند، شاهد مشتریان و کاربران بیشتری از اینترنت و وب سایت ها شدیم. درواقع این یعنی آنکه افراد در هر جایی که باشند می توانند شما و کسب و کارتان را پیدا کنند و از آنچه که شما عرضه می دارید استفاده کنند.

بنابراین دیگری مشتریان شما در یک منطقه جغرافیایی خلاصه نمی شود بلکه فراتر از شهر و پایتخت و حتی کشور می رود.

6. هیچ مشتری و هیچ فروشی را از دست نمی دهید

چرا باید سایت داشته باشیم ؟ یکی از پاسخ های فوق العاده مهم حفظ مشتری است. امروزه کاملا امری طبیعی شده است که مردم خریدهای خود را بصورت اینترنتی و غیرحضوری از وب سایت ها انجام می دهند. این خود اهمیت حضور داشتن در وب را با اینکه چرا باید سایت داشته باشیم پاسخ می دهد.
اگر خریدار سایت یکی از رقبای شما را ببیند ، در این صورت شما خطر از دست دادن فروش یا حتی بدتر از آن مشتری را دارید. بنابراین مهم است که نه تنها در وب حضور داشته باشید ، بلکه باید در موتورهای مختلف جستجو نیز جایگاه مناسبی داشته باشید.

7. اعتبار شما افزایش می یابد

گروه آی تی کاران می تواند برای شما وب سایتی را طراحی کند و آن را آنقدر رشد و گسترش دهد تا شرکت و مجموعه شما به شهرت و کیفیت ورودی برسد.
ما می دانیم که چرا باید سایت داشته باشیم ، و همین اصل و موضوع را برای شما پیاده خواهیم کرد تا شما هم در کسب و کارتان موفق شوید. موفقیت گروه آی تی کاران به شما که مشتری ما برای طراحی سایت با وردپرس هستید رابطه مستقیمی دارد. درواقع ما تلاش می کنیم تا شما موفق باشید و در ازای این موفقیت شما، مجموعه دیجیتال مارکتینگ آی تی کاران نیز موفق تر خواهد بود .

 

امروزه یک واقعیت ساده داشتن یک صفحه وب بی کیفیت و غیر اصولی اعتبار شما را به خطر می اندازد و جایگاه شما را به دست رقبا می دهد. افراد بیشتر به موتورهای جستجو مانند Google برای یافتن مشاغل اعتماد می کنند و وقتی شما در آنجا نباشید ، مثل این است که بگویید شما وجود ندارید. پس به طور کامل متوجه شدید که چرا باید سایت داشته باشیم !!!!!!!!!!!!

beygi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

وردپرس چیست؟

beygi 08 اردیبهشت 1399

اینستاگرام دسکتاب

beygi 02 مرداد 1399

قالب فارسی وردپرس

beygi 18 فروردین 1400
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی ما اینجا هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند
👋سلام ، چطور می توانم کمک کنم؟