ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

طراحی سایت سریع و ارزان

طراحی وب سایت, مقالات آموزشی beygi 27 فروردین 1400

طراحی سایت سریع و ارزان برای پیشرفت کسب و کارهایی که تازه می خواهند وارد تجارت شوند بسیار مهم است . هر تاجری دوست دارد تا توسط افراد بیشتری دیده شود و این اشتیاقی برای رشد و تقویت جوزه کاری افراد فراهم می کند. گروه آی تی کاران اقدام به طراحی سایت وردپرسی با قیمت مناسب و ارزان برای تمامی مشاغل و ایده های کسب و کار نموده است تا همه ی افراد بتوانند صاحب یک وبسایت فروشگاهی آنلاین برای تجارت خودشان باشند.
فرقی نمی کند شما یک عکاس هستید، یا بوتیک فروش پوشاک دارید و یا یک خانم هنرمند و کارآفرین هستید و حاصل هنر دست خود را می خواهید به افراد بیشتری عرضه کنید تا دگران هم بتوانند از آن استفاده کنند. شاید شما تجارت تان واردات محصولاتی از دیگر کشورها باشد و یا یک واسطه هستید که دسترسی مستقیم به منابع بکری دارید و می توانید در این زمینه درآمدی داشته باشید، اما نمی دانید که مشتری را چگونه بدست آورید تا بتوانید به او بفروشید؟ درواقع پاسخ ساده و آسانی دارد و آن هم این است که حتما و صد در صد وب سایت خود را برای ایده تان خیلی سریع راه اندازی کنید و شروع به کسب درآمد کنید.

چه از طریق فروش عکس امرار معاش می کنید و چه عکاسی اشتیاق شماست ، هر عکاسی دوست دارد که عکس های آنها توسط افراد بیشتری دیده شود. وب سایت یک عکاس ابزاری مناسب برای دسترسی به بیشتر افراد با حداقل تلاش در هنگام ارائه عکس در بهترین نور است.

تعریفی برای طراحی سایت سریع و ارزان

امروزه طیف وسیعی از روشهای ساده و سودمند برای کسب درآمد انلاین از جمله شبکه های اجتماعی و حتی گروه های واتس آپ و تلگرامی منطقه ای برپا شده اند و افراد می توانند بفروشند و درآمد کسب کنند. یک لحظه فکر کنید وقتی شما در یک منطقه و یا شهر درآمد دارید قطعا می توانید منطقه وسیع تری را تحت پوشش خود در کشور و حتی در دنیا در دست بگیرید.
شاید شنیده اید که می گویند جنس با کیفیت و یا خدمات خوب و ناب خودش همیشه مشتری را جذب می کند و همه او را خواهند شناخت. اما باید بگوییم که اشتباه است، چرا که من که در شهرستان دوری زدگی می کنم اگر تبلیغات و معرفی محصول و خدمات شما به گوش من نرسد هرگز نمی توانم مصرف کننده ای از محصولات و یا خدمات تان باشم.

در نتیجه تنها زمینه ای که می تواند شما را به یک سرچ کوتاه به دست مصرف کننده و مشتری واقعی برسانت همین فضای اینترنت است که از طریق طراحی سایت سریع و ارزان به راحتی توسط گروه دیجیتال مارکتینگ آی تی کاران وارد این حوزه خواهید شد.

آیا داشتن یک وبسایت ضروری است ؟

با یک مثال به شما این مورد را پاسخ می دهیم و در نهایت تصمیم با شما خواهد بود که آیا نیاز است که یک وب سایت وردپرسی ارزان داشته باشید یا خیر ؟ آیا طراحی سایت سریع و ارزان یک فرصت عالی است یا خیر ؟

چی توز یا میهن را می شناسید؟

بله منظورم همان پفک چی توز و بستنی های میهن است . این دو شرکت را برای آنکه همه ی افراد از پیر و جوان می شناسند را مثال می زنیم که بهتر به اصل موضوع پی ببرید. همانطور که می دانید همه از محصولات این شرکت ها استفاده کرده اند و همگی هم راضی هستیم چون هم طعم و کیفیت عالی در محصولاتشان وجود دارد و هم خاطره ها و لحضات خوب زندگیمان را با این محصولات می گذرانیم. وقتی فوتبال است حتما پفک چی توز را داریم یا وقتی به کوه یا خیابان می رویم دلمان یک بستنی خوشمزه میهن را می خواهد و حتما هم می خریم و با لذت می خوریم.
خب تا به اینجا دیدیم که این شرکت ها دیگر نیازی به شاخته شدن ندارند اما همچنان وب سایتی برای خودشان و محصولاتشان دارند. آیا دیگر داشتن یک وب سایت کاری اضافه و بیهوده است ؟
وقتی وبسایت دارند می توانند به خارج از کشور محصولات شان را صادر کنند. پس گسترش عظیمی در بازار کار و فروش خود ایجاد می کنند.
حال شما تصمیم بگیرید که داشتن سایت وردپرس ارزان و سریع چقدر برای شما واجب و لازم خواهد شد و چقدر می تواند سرعت پیشرفت تان را بیشتر کند.

طراحی سایت سریع و ارزان در آی تی کاران

اگر به هر شرکت طراحی سایت که خدمات دیجیتال مارکتینگ را از جمله طراحی وب سایت وردپرسی، پشتیبانی آنلاین وردپرس، تولید محتوا برای وب سایت ها و ثبت اینماد و طراحی قالب وردپرس و سایر خدمات را ارائه می دهد نمی تواند برای شما هم در سریعترین زمان ممکن سایت شما را راه اندازی کند و هم ارزان باشد. اما آی تی کاران، طراحی سایت سریع و ارزان را بصورت فوری بدون معطلی با طی مراحل طراحی سایت انجام می دهد . در نتیجه داشتن یک سایت خوب و با کیفیت را اگر ملاک قرار داده باشید که در کنار آن هزینه های سنگین را نمی توانید داشته باشید ما با شما خواهیم بود و نیم گذاریم که کسب و کارتان پشت درب ورود به دنیای فروشگاه آنلاین وردپرس بماند و این دروازه بی نهایت درآمدی را برای شما باز خواهد کرد.

طراحی سایت قسطی

یک طرح فوق العاده عالی که هم اکنون در آی تی کاران در کنار طراحی سایت سریع و ارزان راه اندازی شده است، طراحی سایت قسطی وردپرسی است. درست شنیده اید بله ما برای شما وب سایت مورد نظرتان را بصورت اقساط طبق توان پرداختی شما با توجه به امکاناتی که نیاز ضروری فروشگاه آنلاین شما دارد، راه اندازی و ایجاد خواهیم کرد.
درواقع طرح ایجاد و ساخت وب سایت فروشگاهی وردپرس قسطی، یک طرح حمایتی می باشد برای تمامی مشاغلی که می خواهند وارد بازار کار آنلاین شوند.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت

اکثر فروشگاه های آنلاین از وردپرس و ووکامرس استفاده می کنند و هر حوزه ای با توجه به نیازی که ایجاد می کند می تواند شخصی سازی شود و در قالب های آماده که کاملا بصورت تخصصی، شخصی سازی می شوند ایجاد و طراحی شوند.
طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت خیلی دور از انتظار نخواهد بود و هم اکنون شما می توانید سفارش طراحی سایت سریع و ارزان با وردپرس را از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت ثبت کنید.
اگر به دنبال خدمات حرفه ای و کاملی در بحث طراحی سایت هستید، و بعنوان مثال طراحی فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین را می خواهید ثبت کنید حتما انتظارات خود را در طی تماسی که خواهید داشت به طراح سایت آی تی کاران ارائه دهید.

خدمات طراحی سایت سریع و ارزان

خدماتی که در طرح، طراحی سایت سریع و ارزان ارائه می شود، همانند سایر وب سایت ها می باشد. درواقع ثبت نماد اعتماد الکترونیکی نیز برای شما در این طرح لحاظ شده است و کافی است شما نیاز های خود را قبل از طراحی وب سایت اعلام کنید تا هزینه ها برای شما برآورد شود. در طی مسیر راه اندازی فروشگاه آنلاین وردپرسی ارزان قیمت شما، تیم تولید محتوای حرفه ای می تواند روند استراتژی بازاریابی محتوا را برای کسب و کارتان به دست بگیرد و این خدمات نیز شامل همان قانون سریع و ارزان خواهد بود.
گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی به دلیل جذب اعتماد کاربران می بایست در درجه اول پس از طراحی سایت شما آغاز شود که این خدمات از گرفتن ایمناد در مجموعه ی آی تی کاران انجام می شود.

درخواست طراحی سایت سریع و ارزان

اگر طراحی سایت سریع و ارزان  شما دارای پلن و یا نقشه ای از قبل می باشد که حتی به وسیله ی خودتان بصورت شماتیک یا بصورت نمونه ای از وب سایت های رقیبان در حال حاضر که در اینترنت فعالیت دارند باشد و طبق نمونه طرح خودتان با ارائه تلفیقی از سلیقه ی شخصی خودتان و همچنین طراح وبسایت انجام شود.
نحوه ی درخواست استاندارد طراحی سایت به همراه بستن قرار داد در پی ارتباطی که با شرکت و گروه پشتیبانی آنلاین می گیرید اعلام می شود.

طراحی سایت سریع و ارزان داروخانه

امروزه حتی داروخانه ها فعالیت شان نیز در دنیای اینترنت بسیار لازم و ضروری شده است و هر داروخانه ای نیاز است تا بصورت آنلاین، داروخانه ی خود را تحت یک فروشگاه غیرحضوری وردپرسی داشته باشد . اگر پزشک داروساز هستید و صاحب داروخانه ی فیزیکی در هر جای دنیا هستید و می خواهید در اینترنت نیز داروخانه ی خود را داشته باشید، می توانید از خدمات طراحی سایت سریع و ارزان آی تی کاران استفاده کنید و این فرصت را غنیمت شمارید و حضور خود را در جایگاه های برتر اینترنت ببینید.

آیا می خواهید وب سایت درست کنید اما نمی دانید چگونه؟ آیا به دنبال طراحی سایت ساده و شیک هستید، آیا پروژه دانشجویی طراحی سایت دارید، آیا طراحی سایت مخصوص پزشکان را می خواهید سفارش دهید، آیا یک عکاس هستید و می خواهید برای ثبت تصاویر خود نیاز به طراحی سایت سریع و ارزان دارید و هزاران آیای دیگر. اگر به دنبال داشتن یک وب سایت هستید و می خواهید مالک وب سایت فروشگاهی آنلاین خود باشید با آی تی کاران تماس بگیرید . ما به شما آموزش رایگان در نحوه ی استفاده و کار کردن با وب سایت را می دهیم تا بتوانید خودتان روند کاری وب سایت تان را دنبال کنید.
وب سایت خود را به سادگی ایجاد کنید ، که در همه صفحه ها متناسب است و برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد.

جهت درخواست طراحی سایت سریع و ارزان با ما تماس بگیرید

beygi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی ما اینجا هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند
👋سلام ، چطور می توانم کمک کنم؟
preloader